Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino upravlja podjetje Vrtnar Kurbus d.o.o. Ob progi 8 9250 Gornja Radgona, PE Drevesnica Starše

Ob registraciji v sistem spletne trgovine, uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa/povpraševanja.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (evrih).
7. način plačila in dostave
8. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

NAČIN PLAČILA

V spletni trgovini Drevesnica.si vam omogočamo naslednje načine plačila:

– z gotovino ali kartico po povzetju

– z gotovino ali kartico ob osebnem prevzemu v PE Drevesnica Starše

– po predračunu – le za večje zneske

Kupcu, ki je naročil izdelek in le tega ni prevzel, lahko vsa nadaljnja naročila prekličemo.

CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so z DDV. Pri artiklih, ki niso na zalogi, je cena zgolj informativne narave. Točna cena artikla bo znana z naslednjo dobavo. Za natančne informacije je na voljo obrazec za povpraševanje.

Pridržujemo so pravico do napak pri vnosu.

FOTOGRAFIJE

Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične. Pridržujemo so pravico do napak pri vnosu.

POSTOPEK NAKUPA

 1.Registracija novega uporabnika

 Pri prvem nakupu vas sistem opozori na registracijo novega uporabnika. Registracija je obvezna. Pri registraciji je potrebno vpisati vse potrebne podatke. Pri vsakem nadaljnjem nakupu se za prijavo v sistem uporabi le še e-mail naslov in geslo.

2.Nakup izdelka

Skozi celotno povpraševanje vas vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru oddaja povpraševanja ni možna. Ko zaključite s povpraševanjem, boste seznam izbranih artiklov prejeli po elektronski pošti.

3.Blago odposlano

Zavezujemo se, da v obljubljenem roku pripravimo konkurenčno ponudbo in vas o tem obvestimo po elektronski pošti.

Naročilo lahko prekličete pred prejetim obvestilom o poslani pošiljki.

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

PAKIRANJE IN DOSTAVA

Stroške pakiranja krije ponudnik. Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov, ki so na zalogi je 5-21 dni od datuma prejema naročila, oziroma po dogovoru za izdelke, ki jih ni na zalogi.

KOMUNIKACIJA

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajajalec = Drevesnica.si (Vrtnar Kurbus d.o.o.)

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 08 20 55 116 ali po elektronski pošti na prodaja@vrtnar.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@vrtnar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Vrtnar Kurbus d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Vrtnar Kurbus d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.