Reklamacije in vračilo blaga

VRAČILO 

V primeru, da z naročenim izdelkom niste zadovoljni, imate na voljo 14 dni časa, da odstopite od nakupa. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 5 dneh. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa in v celoti izpolnjen obrazec za vračilo/zamenjavo izdelka. Stroške vračila blaga  krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Takšni pogoji vračila veljajo le ob prevzemu/dostavi pošiljke s dostavljalsko službo (GLS, Pošta Slovanije,…). Če vam je pošiljko dostavilo podjetje Vrtnar Kurbus d.o.o., ste ob prevzemu pošiljke dolžni pregledati naročeno blago. S prevzemom se strinjate tudi s kvaliteto in količino naročenih izdelkov.

Blago pošljite na naslov:

Vrtnar Kurbus d.o.o.

PE Drevesnica Starše

Starše BŠ

2205 Starše 

Vračilo živih izdelkov ni vedno mogoče zaradi same narave teh izdelkov. Garancija na rastline je 12 mesecev in je velja le ob upoštevanju napotkov za vzdrževanje in v primeru, da vam je rastline zasadila terenska ekipa podjetja Vrtnar Kurbus d.o.o.. Na rastline, ki jih zasadite sami in sami tudi vzdržujete, 100% garancije zaradi narave izdelkov ne moremo nuditi. Prav tako ne prevzemamo odgovornosti v primeru, da naročena pošiljka dalj časa naslovnika čaka na pošti. Priporočamo, da se pred vračilom izdelka posvetujete z našo službo za stike s strankami, ki jo lahko kontaktirajte tudi za nadaljnje informacije. 

V kolikor stranka naročila ne prevzame v dostavljalčevem roku in je le to vrnjeno pošiljatelju, se šteje da je naročilo preklicano. Za novo naročilo je potrebno opraviti ponoven nakup v spletni trgovini. 

OPOZORILO: Zaradi pokvarljive narave prodajnega blaga kupce prosimo, da prevzamejo naročeno blago takoj po prejetju obvestila o prejemu pošiljke, ker lahko kvaliteta sadik rastlin in čebulic v primeru skladiščenja v neustreznih razmerah hitro pade, za kar prodajalec ne prevzame odgovornosti. Ob prevzemu blaga embalažo takoj odprite in sadike rastlin postavite na svetlo mesto, vendar ne na direktno sonce, ki lahko povzroči ožig listov. Rastline se morajo namreč ponovno prilagoditi sončni svetlobi.

Garancija na vrtni in sadilni material, gnojila in substrate je navedena na posameznih artiklih.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku v roku osmih dni po njenem prejemu, če je obstoj napakae na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

REŠEVANJE REKLAMACIJ – GARANCIJA 12 mesecev

Kriteriji za upoštevanje garancije.

  1. V kolikor gre za jasno napako / ki se je pokazala tudi pri drugih rastlinah iz iste serije se garancija upošteva v celoti. Možen je dobropis za celotno vrednost propadlih rastlin. Lahko se pošljejo nadomestne rastline ali se vrne denar. Strošek poštnine ni vključen v garancijo.
  2. V kolikor gre za primer propada rastline, kjer ni možno ugotoviti vzroka propada rastline a so tudi podobni primeri na isti seriji se reklamacija upošteva v vrednosti 40% vrednosti nabavne cene. Možen je dobropis na nove rastline, denarja se ne vrača.
  3. V kolikor gre za propad, kjer je najverjetneje šlo nekaj narobe pri sami oskrbi v fazi vzgoje oziroma nepojasnjen propad in je osamljen primer propada iz te serije rastlin  se upošteva dobropis za nakup novih rastlin v znesku 20% vrednosti propadle rastline. 
  4. V kolikor gre za propad rastline kjer gre za nepravilno vzdrževanje ali naravni vzrok (premalo zalivanja, napačno sajenje, zmrzal, bolezni in škodljivci) s reklamacija ni mogoča.

Vsak reklamacijski/garancijski zahtevek je potrebno podkrepiti z fotografijami oziroma jasnimi dejstvi da gre za propad rastline.

V kolikor gre za propadanje rastline, je potrebno vidne spremembe kot je sušenje, sprememba barve, se pravi vse odklone od normalne rasti javiti takoj ko se ti pokažejo.

Poštnine in stroški prevoza niso všteti v reklamacijo

V vsakem primeru vas prosimo da reklamacijo ali mnenje pošljete na e-poštni naslov prodaja@vrtnar.si, kjer vsako reklamacijo pregleda  vodstvo podjetja.

Odgovor lahko pričakujete v 7 dneh od podane reklamacije / mnenja.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajajalec = Drevesnica.si (Vrtnar Kurbus d.o.o.)

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 08 20 55 116 ali po elektronski pošti na prodaja@vrtnar.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@vrtnar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Vrtnar Kurbus d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Vrtnar Kurbus d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.